Maxi - tanie markowe kosmetyki

Maxi - tanie markowe kosmetyki
Sprzedaz hurt i detal

Hiszpania - wczasy - wakacje. Rezerwacja online

Hiszpania - wczasy - wakacje. Rezerwacja online
Prywatne apartamenty. Atrakcyjne ceny.

15 lutego 2014

Hialuro Ultra czy to dziala?


Niedawno na jednym z portali internetowym przeczytałam sponsorowany artykuł dotyczący cudownego specyfiku przeciwzmarszczkowego o nazwie Hialuro Ultra.



Transbłonowa Mezoterapia Peptydowa - prawda, ze brzmi ładnie, tajemniczo i trochę niezrozumiale, ale ładnie.
Po przeczytaniu artykułu, który wywarł na mnie ogromne wrażenie oczywiście kliknęłam na link na dole strony z artykułem prowadzący do strony producenta, gdyż ponoć tylko tam można kupić oryginalny produkt.
Na stronie producenta dużo informacji na temat samego produktu i jego skuteczności, a także informacji dotyczących składu Hialuro Ultra:  (HIALURO ULTRA na bazie kwasu hialuronowego, aminokwasów i polinukleotydów wysoko stężonych - czyli wszystkich substancji których potrzebuje skóra w celu zachowania witalności.)
Z historii p. Marii dowiadujemy się, ze dzięki temu cudownemu specyfikowi już po 3 dniach stosowania zaczęły spłycać się kurze łapki, cyt: " a skóra tak jakby nasiąkała produktem stając się jędrniejsza".
Jedna buteleczka specyfiku 30ml w promocyjnej cenie 139zl a w normalnej 289zl (za ta cenę to musi działać cuda) wystarcza na 4 tygodnie stosowania. Dalej pani Maria informuje nas, ze cyt: "Po tym czasie zniknęły moje kurze łapki i zmarszczki na czole, a bruzdy nosowo wargowe wyraźnie się spłyciły."
Niestety historie innych "zadowolonych" osób są trudne do przeczytania, bo ukazują się tylko na chwile i znikają w oczach.
Następnie czytamy opinie lekarza medycyny estetycznej na temat produktu i tu cyt:

"Hialuro Ultra jest rzeczywiście skuteczny ze względu na sposób fuzji kwasu hialuronowego i polinukleotydów przez pompy sodowo-potasowe w podwójnej dwu-warstwie fosfolipidowej komórek macierzystych. Komórki te pobudzane są przez składniki aktywne patentu przez co wysyłają informacje do holi-enzymów w celu wszczęcia transkryptazy oraz rozpoczęcia produkcji kolagenu i kwasu hialuronowego..."

Mądrze powiedziane i niestety dla przeciętnej zainteresowanej klientki w ogóle nie zrozumiale, ale chyba o to chodziło.
Produkt posiada ponoć patent, którego niestety na stronie internetowej nie zobaczymy, zobaczymy go ponoć dopiero po zakupie tego cudownego specyfiku, gdyż prawdopodobnie przyjdzie w paczce w załączeniu z buteleczka. Przesyłka ma zawierać:
- Hialuro Ultra Transbłonowa Mezoterapia Peptydowa 30ml - wystarczający na kurację 4 tygodniową
- Certyfikat skuteczności
- Potwierdzone badania kliniczne

 No i oczywiście na całej stronie internetowej producenta w wielu miejscach pojawia sie informacja o gwarancji zwrotu pieniędzy dla osób niezadowolonych.

"UWAŻAJ NA ZAMIENNIKI i PODRÓBKI!
GWARANTUJEMY ZWROT W PRZYPADKU GDY UZNASZ PRODUKT ZA NIESKUTECZNY"


I tu  mala niespodzianka, nigdzie (na całej stronie internetowej) nie znajdziemy adresu firmy, telefonu kontaktowego czy nawet adresu E mail. Przechodząc na stronę sklepu Hialuro-Ultra niestety także nie ma żadnych danych kontaktowych.
Postanowiłam wiec zaglądnąć na ich konto na Facebook, aby dowiedzieć się czegoś więcej o sposobie kontaktowania się z nimi i tutaj spotkała mnie kolejna niespodzianka, żadnego konta na Facebook nie znalazłam, a zamieszczone na dole strony internetowej producenta linki prowadzące do konta na Facebook po prostu nie odpowiadają tak jak i linki do osób, które ponoć dodawały komentarz do strony na Facebook.
Nie podważam skuteczności tego specyfiku, jednak dziwny dla mnie jest fakt braku danych kontaktowych, a szczególnie, ze gwarantują zwrot pieniędzy osobom niezadowolonym. No i dziwi  mnie także nieistniejące konto na Facebook.

Osobiście nie zamówię tego produktu właśnie z podanego wyżej powodu - brak danych kontaktowych, jak na mój gust specyfik ten jest po prostu zbyt drogi, aby nie mieć możliwości kontaktu z producentem w celu zadania dodatkowych pytań czy ustalenia warunków zwrotu produktu.
Innych osób nie zachęcam ani nie zniechęcam, każdy oceni sam czy chce zamówić cudowny specyfik na własne ryzyko.


Zapraszam do komentowania i dzielenia się doświadczeniami co do specyfiku.

A może któraś z Pan byłaby tak mila i przesłała mi kopie certyfikatu i potwierdzonych badan klinicznych anonimowo?
mój adres E mail: mk1590@gmail.com 

1 komentarz:

  1. Dzięki, bo już myślałam, że tylko ja myślę, jak Ty. A cała reszta pań chwali produkt. Potem przypomniałam sobie kolagen naturalny, który zamawiałam z polskiej firmy - mieli wszystko widoczne, atesty, certyfikaty, panowie profesorowie do odszukania. Ja chciałam już to zamawiać, ale coś mnie tknęło. Nie ma opcji przez skórę właściwą - tylko wstrzykiwanie, bądź igłowa. Lub galwan, RF (polecam, można kupić urządzenie mini i w domu robić, ja tak robię, ten kolagen). Jasne, jest Nobel, ale nie wierzę, że w ciągu roku od odkrycia nagle jakiś geniusz się znalazł (a gdzie był wcześniej) i już transport przez skórę. Na dobrą sprawę nie wiem co one sobie aplikują - czy któraś to sprawdziła? Ja myślę, że to działa efekt placebo. Nie zaryzykuję z własną twarzą. Dzięki za rozsądek raz jeszcze i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń